من تو اینترنت خوندم حتما باید پاستوریزه باشه
من شنیدم حتما پاستوریزه باید باشه🫣
خوب شد رفتی بخدا من جای همه مامانا دلم میلرزه میگم گناه دارن کاش همه بتونن برن اطراف که استرس نداشته باشن😍
پنیرو کره رو نخور مگر اینکه خودتون درست کرده باشید ولی شیرو حتما محلی بخور خوب بجوشون بعد بخور
نه چیزی نمیشه بخور
من که محلی میخورم فقط
به بههه چه جای قشنگی 😍😍😍🤌🤌🤌
من والا همیشه محلی میخورم اصلا ماست و پنیر پاستوریزه نمیخورم چیزیم نشده خداروشکر محلی بهتره حتی
من از اول شیر و پنیر و ماست و کشک و همه چی محلی خوردم
نه بابا بخور نوش جون
تو این طبیعت میچسبه😍
من ک همش از محلیا خوردم تا الان پاستوریزه اصلا دوست ندارم
نه عزیزم بخور ،منم خوردم
چ وایب خوبی داشت عکسه....بهتره پاستوریزه بخوری چون احتمال میکروب و اینا تو لبنیات محلی زیاده
رفتی تالش هوای بهاری دیدی هوایی شدی بخوری ؟
یادته نذاشتی من ماست محلی بخورم یااااادتهه🥲🥲🥲
نه چی پاستوریزه باشه همش مواد افزودنی بهش زدن مگه قدیم که مادرها لبنیات محلی میخوردند مشکل پیش میاومد الآن با همین به قول خودشون پاستوریزه ها چقدر مریضی زیاد شده ازبس موادافزودنی بهش میزنن من که همیشه محلی میگیرم
دکتربه من گفت نخور
بخورعزیزم نوش جونت.من ازاول بارداری تا الان کلا شیروپنیرمحلی میخورم
هیچی نمیشه گلم من خودم تو روستام همبشه هم محلی میخورم
من که همش لبنیات محلی میخورم خیلی کم پیش بیاد پاستوریزه بخورم تاحالام مشکلی پیش نیومده البته خودم درست میکنم و حسابی میجوشونم و با دقت درست میکنم
اگه از جا اطمینانی خریدی بخور خیلی هم عالی
کره پنیر رو نمیدونمولی دکتر گفتاصلا از شیر های لبنیاتی بخر بخور اون ها خوب نیستن
نه عزیزم بخور
اره بخور کیفشو ببر🥰
نه مگه قراره چیزی بشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.