۶ پاسخ

تا ۴۰روزگی غذاهای نفاخ نخور.حبوبات و سبزی و بادمجون و...
ان شاءالله کولیک نگرفت یواش یواش میتونی بخوری همه چی

تمام غذا های سنگین تا ۶ ماهگی حدودا ممنوعه
خوردن حبوبات ، پیاز ، سیر و همه خوراکی هایی که نفخ دارن تا ۴۰ روزگی کلا ممنوعه
بعد اون هم کم کم میتونی تست کنی ببینی به کدوم ها حساسیت داره بچه و به کدوم ها نداره
ماکارانی هم ممنوعه

عزیزم من تا 40روزه بچه رعایت کردم بعدش همه چی خوردم
چیزای نفاخ باعث دل درد بچه میشه. مث حبوبات.سبزی.پیاز.سیب.پرتقال

من همه چی خوردم گ بره تو شیرم بچه عادت کنه ب همه چی ولی اوایل چون‌اکثرا شکم درد دارن بازم همه چی میخوردم ولی بعد هر وعده غذایی نصف استکان عرق نعنا میخوردم ک باعث ضد نفخ روده دلدرد میشه یعنی بمب رو آتیش عوضش همه چی میخوردم بچم الان همه چی میخوره بزرگ شده این دومی هم همینجوری انجام میدم

من سر هردوتا پسرام همچی خوردم...ولی بیشتر مامانایی که دیدم میگفتن ما فلان چیز و نمیخوریم چون مضره .ولی من همچی خوردم بچه هامم بزرگ شدن الان

اگر عزیزم یه درصد بچت حساسیت پروتئین گاوی باشه باید قید لبنیات کلا بزنی هرچی ک داخلش شیر باشه نباید خورد
برای رفلاکس جداست
تو دوران شیر دهی اصلا جیگر نباید بخوری معده بچه سنگین میشه

سوال های مرتبط