من از دکتر پرسیدم گفت ربطی ندارد به خون مادر بستگی داره.من هیچی نخوردم بچم زردی هم نگرفت ولی دختر دختر خاله همسرم کاسنی خورد بوش زردی داشت.
تغذیه خیلی تاثیر نداره
بیشتر به گروه خونی پدر و مادر مربوطه
خیلی هم سردی بخوری، هم خودت بعد زایمان ضعیف میشی، هم بچه کولیک میگیره.سعی کن خوراکت رو متعادل کنی
والا منکه ماه آخر کلی خرما و خاکشیر اینا خوردم با گرمیجات که دهانه رحم نرم و باز میشه همه بچه ها زردی میگیرن طبیعی بدنشون من بچم کمترین میزان زردی گرفت فقط قسمت صورت
ربطی به تغذیه نداره به گروه خونی ربط داره
گروه خونی خودتو همسرت چیه؟ اکر o هستی خودت و همسرت چیز دیگه ایه احتمالش زیاده بگیری و این مدل زردی کلا به خاطر ناسازگاری کروه خونه و نه گرمی ...
من خودم به همین دلیل بچم زردی گرفت و توی ظاهرش هیچی نشون نمیداد فقط خودمون میدونستیم زردی داره
اما اگه بخاطر طبع و اینا باشه زردی باید هندونه و کاهو بخری زیاد و هر روز یه استکان عرق کاسنی بخور
همش دروغ بود این همه رعایت کردم آخرش گرفت
کاسنی بخور خاکشیر بخور خربزه با پنیر محلی بخور. عناب بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.