ربطی ندارد همه نوزادا زردی میگیرن یکی کم یکی زیاد
ربطی ندارد همه نوزادا زردی میگیرن یکی کم یکی زیاد
من سر اولی اصلا نخوردم فقط سردی چند شیشه عرق کاسنی خوردم زردی گرف البته شدید نبود سر دومی گرمی هم خوردم عرق کاسنی هم میخوردم بالا میآوردم نخوردم گرمیجاتم خیلی خوردم چون ضعیف بود ولی اصلا زردی نگرفت
نمیدونم من که بستم به گرمی که بزام🤣
زردی به گروه خونی مربوطه بنظر من ک این حرفا حقیقت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.