۶ پاسخ

رفتی بیمارستان؟

رفتی گلم چی گفتن

کدوم دکتر میری پوینده!؟

آب شفاف بود یا همش می‌ریخت ؟؟؟
مثل ادرار می‌ریخت ؟؟؟

هفتت بالاست برو ان اس تی بده تو زایشگاه،اگه نشتی داشته باشی با تست آمینو مشخص میشه

برو بیمارستان ماینه شو شاید نشتی کیسه اب باشه

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد