دختر منم همین ویروس رو گرفت ولی من انقد شربت اینا دادم بهش ک تب نکرد تا الان ک فقط سرفه های خلط دار میکنه
دختر منم پریشب یهو تب کرد دیشب ۴۰درجه بود
دقیقا الان دخترم زیر سرمه به خاطر همین ویروس کوفتی، یهو تب کرد تب بالا صب دیگه قابل کنترل نبود بالرز و تهوع اوردیمش کلینیک...
لعنت به این ویروس... اصلا بچه رو تو این شرایط تو خونه نگه ندارید و سعی نکنید خودتون با پاشویه و روشتی سنتی تبشو پایین بیارید ، بچه رو حتما برسونید بیمارستان
من ک دیونه شدم دخترم از قبل عیده تب داره کلا عیدی نداشتیم آنقدر گریه کردم واسش
دخترمنم همینه تب شدید
الهی شکر که الان بهتر
خداروشکر انشالله همیشه تنش سالم باشه
پسرمنم گرفته تب و سرفه شدید😭
پسر من ۱۴ روز درگیرش بود 😭💔
خداروشکر الان حالش خوبه
انشاالله هیچ بچه ای مریض نشه
همینکه الان خوبه خداروشکر
الان بچه های منم تب دارن و سرفه یهو اینطور شدن
خوب میشه عزیزم نترس
لعنت به این ویروس، خیلی بده
عزیزم پسر من هفته ی پیش همینجوری شد،مایعات زیاد بده شربت صدتهوع بیست دقیقه قبل غذا و بعد سه روز تبش خوب میشه فقط گنترل کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.