۵ پاسخ

اره منو معاینه کردن

منم میخواست معاینه کنه نذاشتم بخیه داشتم

آره منو دو بار معاینه کردن خیلی هم بخیه خوردم

نه معاینه نمیکنه بمن گفتن بعد ۱۰ روز برم واسه معاینه که بخیه هام ببینه منکه نرفتم

نه من معاینه نکردن

سوال های مرتبط