اونایی که تهوع و بوی عذا اذیتتون میکنه چجوری غذا درست میکنید؟

۱۰ پاسخ

من هفته شما بودم ماسک دو لایه میزدم ولی بازم حالم بد میشد. بعضی روزا هیچی درست نمیکردم شوهرم می اومد انجام می‌داد. این هقته ها تحمل و قوی بودن خودت و همکاری اطرافیانت رو می طلبه

منم نمیتونم سمت اشپزخونه برم اصلا.مادر همسرم زحمت میکشه غذا میفرسته

خانواده همسر زحمت میکشن

من سه ماهه که خونه مامانمم

بیشتر مامانم می فرستاد .خودم برنج خالی درست میکردم با سس گوجه که بو نداشتن برا مواقع ضروری😂😂

من بواذیتم نمیکنه اماتومعدم یه طوری ونفسم تنگه‌همش

اصلا درست نمیکنم 😑تنبلم شدم

گاهی بزور درست میکردم. گاهی شوهرم درست میکرد. گاهی مامانم میفرستاد گاهیم از بیرون چیزی میگرفتیم

اصلا درست نمیکنم😂

به نام خدا اشپزی نمیکردم همسرم میپخت

سوال های مرتبط