ن عزیزم مشکلی نیست منم تو به ماه دو کیلو کم کردم بعدش برگشت بچه هم خوب بود خداروشکر
منم این ماه اینطوری شدم یه هفته ولی بچه وزنش اوکی بود مشکلی نیست عزیزم
من که تو یک ماه سه کیلو کمکردم چون دوباره ویارم برگشته با اینکه مولتی و آهن و د ۳ خوردم 🥲
فک نکنم مشکلی داشته باشه .البته بازم اگر میتونی از دکترت بپرس
مگه مگه ویتامین و پودر لیدی میل نمیخوری
منم کم کردم چون خیلی این روزا مشکلات دارم غصه میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.