۶ پاسخ

ن عزیزم مشکلی نیست منم تو به ماه دو کیلو کم کردم بعدش برگشت بچه هم خوب بود خداروشکر

منم این ماه اینطوری شدم یه هفته ولی بچه وزنش اوکی بود مشکلی نیست عزیزم

من که تو یک ماه سه کیلو کم‌کردم چون دوباره ویارم برگشته با اینکه مولتی و آهن و د ۳ خوردم 🥲

فک نکنم مشکلی داشته باشه .البته بازم اگر میتونی از دکترت بپرس

مگه مگه ویتامین و پودر لیدی میل نمیخوری

منم کم کردم چون خیلی این روزا مشکلات دارم غصه میخورم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا و تو دلی مامان ایلیا و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری