۳ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه نگران نباش،اصلا ساعتو نبین،بعضیا دو تا مک میزنن سیر میشن تا دو‌دیقه بعدش مگر‌اینکه شیرخشک بدی سنگین باشه دیرتر گشنه میشه و میتونی تایم بندی داشته باشی واسش

اره عزیزم

هر سه ساعت باید شیر بخوره

سوال های مرتبط