صبحانه دختر خونه خیلی دوست داشت همشو خورد

تصویر
۲ پاسخ

نوششششش جانش

دوتا خرما و سه تا بیسکوئیت مادر. یک تکه موز و یک قاشق ارد برنج باهم مخلوط کردم گذاشتم بپزه آخرم بهش کره و کمی پودر گرد زدم خیلی خوشمزه شد

سوال های مرتبط

مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی