۶ پاسخ

سایز ۱ کوچیک بگیر
احتمالا واسه شما متوسطه

الان یک خوبه واس وزنش . صفر خیلی کیپه براش

من ۰ بستم تا چهل روز وزن دخترم ۳۲۰۰

سایز 1 مارک مای بیبی کوچیک تر از مارک مولفیکس هستش مای بیبی ببند

فک نکنم مشکلی داشته باشه منم یک میبندم

وزنش چقده

سوال های مرتبط