۱۱ پاسخ

عزیزم من اصن استراحت ندارم پیاده روی ام میکنم حتی توخونه ام خیلی تحرک دارم اصن دکترم نگف چیزی

از من 33 اره میرم و میام کار های خونه هم انجام میدم

در همه حد
ولی سرویکسم بزرگ تره

من آن تی ۳۳ بود طول سرویکسم اومدم شمال چون دیگه تهران نمیتونستم بمونم ولی خب اینجام اصن کاری نمیکنم

من سرویکسم ۳۳ .عیددیدنی خونه کسی نرفتم .فقط خونه مامانم و مادرشوهرم .اونجام ک دراز میکشیدم.بعدشم بعد چندوقت دیروز یکم راه رفتم و همین .همیشه خونم و در حال استراحت.و فقط برای غذا درست کردن ظرف شستن بلند میشم

من ۳۳ ام
همه کار میکنم
رابطه ام دارم

زیر ۳۰ خطرناکه
نه اینا

منم 32 هست کارای رؤز مرمو انجام میدم خربد سیسمونی بچمم خودم انجام میدم

من آنومالی ۳۳ بودم استراحت نیستم بیشتر کارای خونه تکونی خودم انجام دادم همه جا هم رفتم عید دیدنی مهمونم ک میاد با کمک شوهرم پذیرایی میکنیم من بشقاب و اینا میزارم اونم پذیرایی می‌کنه
آخه ۳۲ و ۳۳ اصلا پایین نیست ک به خاطرش استراحت کنی یا استرس بگیری
بارداری قبلیمم همین بودم دقیقا

من سرویکسم ۳۰ و هیچ جا نرفتم جز خونه‌ی مامان بزرگم، اونم سوار ماشین که شدم برم آمپولمو بزنم بعدش رفتم اونجا ام یه نیم ساعتی نشستم و برگشتم خونه. دکتر استراحت و شیاف داده تا دو هفته گفته استراحت کن دوباره بیا چک کنم

سرویکس ۳۲
استراحت دارم خیلی کار سنگین نمیکنم مهمان دارم در حدی که آشپزی کنم فقط

۳۴ هست سرویکسم یخرده خونه تکونی کردم 😑دل درد شدم ولی خداروشکر انقباض نبود
از دو روز قبل عید کلا خوابیدم و خونه سه نفر ک واجب بود رفتم
کسیم میاد همسرم پذیرایی میکنه
خداروشکر دل دردم خوب شد ولی باز همش دراز کشیدم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی