کسایی که طول سرویکستون ۲۱ هست ، پله میرید ؟

۷ پاسخ

من نیست ولی پله سمه سم

خانم طول سرویکست چند باشه طبیعی

منی که خونم طبقه ۳ هست

منم شرایطم مثل شماست همش تو خونه هستم خیلی سخته ولی به خاطر نی نی باید صبور باشیم ارزش داره.

مگه دیونه ای پله اصلا نرو

نه نرو

سرکلاژی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان سیناوهلنا مامان سیناوهلنا روزهای ابتدایی تولد