۱۰ پاسخ

دکتر به من گفت استراحت نسبی داشته باش پرسید درد داری دردم نداشتم شیاف نداد

آره شیاف و استراحت نسبی
خداروشکر از ۳۰ به ۳۷ رسوندم

منم انومالی رفتم ۳۰ بوذ شیاف داد شبی یکی و گفت استراحت کن

ای بابا‌ چرا من با همه فرق دارم
من تو ان تی ۳۰بودم، جفتمم پایین
دوتا دکتر رفتم، هردوتا گفتن اوکیه
حتی گفتم سرکار نرم؟گفتن برو

من ۳۱ بود
شاغلم هستم
تازه ۲۰روزه دکترم گفته ۱شب در میون شیاف بزار
تو فکرش نرو و به خودت استرس نده

سلام مال من آنومالی ۳۱ بود به دکتر گفتم نگرانم کمتر بشه اونم گفت شیافت رو روزی دوتا کن و هفته ای یدونه آمپول پروژسترون ۲۵۰ می زنم و استراحت نسبی

پساری شیاف امپول استراحت

نه هیچی نداد گفت نرماله

عمل کردم

شیاف با استراحت بالا میارتس

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری