من از وقتی این آهن و ویتامین میدم اشتهاش باز شده
نئوزینک
زینک پلاس خوبه
شربت اشتها همش موقتیه تا زمانی خوبه که میخوره
تنقلات و اینا بهش نده گشنه میشه غذا میخوره
فقط نئو زینک بخر عالیه
من فوروگلوبین گرفتم شربت اهن اشتهاش خیلی بهتر شده البته اگه اهن بدنش کم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.