۶ پاسخ

من از وقتی این آهن و ویتامین میدم اشتهاش باز شده

تصویر

نئوزینک

زینک پلاس خوبه

شربت اشتها همش موقتیه تا زمانی خوبه که میخوره
تنقلات و اینا بهش نده گشنه میشه غذا میخوره

فقط نئو زینک بخر عالیه

من فوروگلوبین گرفتم شربت اهن اشتهاش خیلی بهتر شده البته اگه اهن بدنش کم باشه

سوال های مرتبط