مامانا اینو بگید



فرزندپروری
پوشک

تصویر
۱۲ پاسخ

من از غذای بیرون بیشتر ذوق میکنم🤭🤭🤭🤭🤭

نه بابا چرا بر بخوره من مهمونی میرم غذا از بیرون میگیره بیشتر خجالت میکشم

سلام نه
چرا بد باشه ،،، حالا چه فضا داشته باشی یا نه
خودت راحتری 😀 مهمون میاد دیگه خسته هم نیستی

ازخدامونم‌ هست😋😋😋

بلاخره چه غذا بیرون باشه چه خونگی. هر دوش هزینه برده و نشون دهنده ارزش و احترام هست گلم. نه چرا ناراحت. بشم. من خودم به بار عمم سر زده اومد از بیرون سفارش دادیم

من بعد از به دنيا اومدن دخترم هر وقت مهمون داشته باشم از بيرون ميگيرم. اصلا چرا بايد بر بخوره به كسي.
فقط احتمالا هزينه شما بيشتر بشه ولي ارزشش رو داره

نه بابا چرا بر بخوره
دست میزبان درد نکنه

ن بابا چ بدی داره همین ک ارزش دادی اینکارو کردی باید خوشحال شن
اما من ی بار تعداد بالا مهمون داشتم خورشت هامو از قبل آماده کردم گذاشتم کنار بعد برنج رو تو ۳ تا قابلمه گذاشتم دردسر داره خودت بیشتر خسته میشی اینجوری

نه عزیزم خیلی هم خوبه.

من دیشب ۱۵تامهمون داشتم مرغ زعفرونی وقرمه سبزی درست کردم هلاک شدم بااینکه بیشترکارامامانم کرد ولی تاالان درگیرجمع جورکردن ظرفاو خونه بودم

نه عزیزم بهم برنمیخوره، البته باز به فرهنگ خودتون ربط داره.
میتونی خودت خورش درست کنی بدی بیرون برنج برات بپزن

نه والا چرا بر بخوره
از خدامه

سوال های مرتبط