همون اول باهزارتابدبختی و ویار
از همون اول🤣
من خیلی سخته واسم حالت تهوع شدید ابجیم میاد واسم غذا درست میکنه کاری باشه انجام میده خداخیرش بده
از اول خدارو شکر ویار نداشتم
از اول
تا الان که نتونستم بوخیلی اذیتم میکنه همین الانشم که مامانم داره اشپزی میکنه از تهوع اومدم تو اتاق خواب
از همون اولش تا الان
از هم اول
از اول هروقت حوصلم بوده
از همون اولش
من هنوزم از بو غذا حالم بد میشه😑
از اول اول 😁🥴
از اول
از اول
۱۵به بعد یکم بهترشد
از اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.