۵ پاسخ

فقط یه مدته پسر من یه یه ماهی اینجوری بود دوره ش تموم شد خوب شد

حتما بغلش کن تو این سن اضطراب جدایی دارن
گناه دارن عزیزم ، همه اینطورن.

باز من کلافم که چرا به باباش وابستس به من نه😂راس میگن هرکی توهر شرایطی هس ناراضیه

دقیقا دختر منم حتی پیش باباشم واینمیسه

اضطراب جدایی دارن بچه ها تو این سن
کار اشتباهی میکنی
باید تا میتونی بغلش کنی همه اینا طبیعیه

سوال های مرتبط