۱۲ پاسخ

کونش سلامت بزا بگوزه چیکار ب گوزش داری خواهر😁😂

بزار بگوزه چیکارش داری منم پسرم خیلی میگوزه اینقد واسه گوزش ذوق میزنم مامانم میگه دیونه شدی دختر😂😂😂🤣

پسرمن که اینقدر می‌میگوزید گاهی از صداش میترسید😅😅
الان خوب شده خداروشکر
ب نظرم هرچی بدوزه بهتره چون دلپیچه نمیگیره

چ بهتر من خوشحال میشم نینیم هی بگوزه😅

بزار راحت باشه خیلی خوبه شادی اور هم هست میخندین😆😂

همین که یه جوری نفخ شکمشو خارج می‌کنه عالیه . 😂

بزار بگوزه چیکار داری بچه رو😂😂😂😂

عادیه موقع شیر خوردن هوا وارد معدشون میشه اگ نرع بیرون میشه کولیک میپیچه معدشون،من پاهای بچمو میگرفتم تو شکمش تا باد شکمش خالی شه راحت میخابیذ

بزار آزاد کنه بهتر از اینه که بشه دل پیچ

😁😂😂😂😂😂

همشون همینن
نینی ما ، مارو به رگبار میگیره

😂😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی
مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی