۷ پاسخ

یکی از با کیفیت ترین شیشه شیرها اونت
خیلی عالیه

من ک خیلییی راضیم

هیچی.

بدونه ایراده😐😂

هیچ ایرادی نمیشه ازش گرفت عالیه

ایرادی نداره

عالیه، فقط با اب جوش سرشو نشور به مرور سوراخش گشاد میشه

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی