۱۱ پاسخ

والا من پول و توان خریدشو دارم اما سر هر سه بچه هام ایرانی خریدم هیچی هم نشد
الکی چرا خرج اضافی بکنم اخه

خسیس نیستی عزیزم وضعیت اقتصادیمونه که گند زده به کل زندگیمون 😑اینقد همه چی گرون شده از طرفی هم شوهرای بیچارمون نمیرسن واقعا 🤐

أنا من دلم مياد ٣ تومن شيشه شير گرفتم ٢/٥٠٠ هم پستونك هي اور شي.توام دلت بياد🤣

من و شوهرم کل ولخرجیم شیشه و پستونک از داروخونه خریدیم بی بی لند بود فک کنم هیچی هم نشد راحتم گذاشت کنار شیشه پستونک رو. منم دلیلی ندیدم انقد هزینه کنم خسیس نیستی شما💓

خساست نیست واقعا خرج الکیه پستونک هرچند وقت باید عوض بشه هر ماه یک و نیم میشه پول پستونک داد مگه

پستونک اونت تقریبا بیست روز پیش ۹۸۰بود دونه آیی البته

منم برعکس توام برا خودم دلم نمیاد ولی برا پسرم همه چی که از دهنت بگذره خریدم براش نمیدونم چرا همسرمم میگه یکم کم خرج کن برا خودت چیزی بخر ولی دلم نمیاد

من بهترین چیزا رو برای بچه هام میخرم .

بنظرم اگر توانش رو داري براي رفاه بچت بكن اينكارو

شوهرم دیشب رفته بود یه تیشرت شورتک حریده بود یک و صد من حرص میخوردم اون میگفت فدا سر بچم😄🤦🏻‍♂️

1100 هست پستونک اونت.
من تازه خریدم.
ببین اگر پولش داری بخر.
نداری نخر. نمونه ایرانیش بخر

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۶ ماهگی