۸ پاسخ

اگر تا ۸ شب ننشست حتما به حساب خودش برگشته

۷۲ ساعت منتظر باش نیومد به کارت مبدا برمیگرده

بانکا تعیلن طول میکشه

واسه ما ساعت هفت عصر واریز کردن فرداش ساعت ۳/۴ظهر رسید

مطمئنی واریز کرده؟؟یبار ی نفر ک اون موقع خیلی قبولش داشتیم رسید فرستاد هر چی منتظر شدیم نیومد رفتم بانک دیدم رسید تقلبی بود متاسفانه بابام نذاشت شکایت کنم وگرنه پوستشو میکندم بعدش پولو از حلقش کشیدم البته

یه مدل شبا ۱:۴۵ ظهر میشینه
یکی هم ساعتای ۴ صبح

تا سه روز باید صبر کنین
اگه نیومد برمیگرده به حساب طرف

فک کنم بعد از ظهر ب حسابت بشینه ب خاطر تعطیلی بانکاست

سوال های مرتبط

مامان 🧸پانیذ🧁 مامان 🧸پانیذ🧁 ۲ سالگی