۱۳ پاسخ

خدایی چه دلی دارین والا من تو مطب داشت میکشید مثل چی میترسیدم

چند روز میگذشت اشکال نداشت میرفتی همون دکتر بکشه شاید مشکل داشته باشه جوش نخورده باشه

باید از یه گوشه قیچی میکردی یعد میکشیدی راحت بیرون میشد

خبرشو بده لطفا

من خودم کشیدم

باید انتهاشو قیچی میکردی از اون طرف میکشیدی
چرا از وسط قیچی کردی؟
حالا از هر دو طرف بکش

ببین خیلی محکم بکش نترس
آدم اولش وحشت میکنه اونو باید محکم بکشی

از گوشه بایذ قیچی کنی بکشی

عزیزم زوده ک نه روز

از یه طرف باید قیچی کنی و آروم بکشی بعد خودت نمی تونی همسرت بکشه

بزار دکتر بکشه برات

سرفه محکم کن و در حین سرفه کردن به ی طرف بکشش

چرا نذاشتی بری دکتر بکشه دختر🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط