آی دندونم درد میکنه چی میتونم بخورم ساکت شه؟🙏🏻🙏🏻😭

۷ پاسخ

من قرص آموکسی سلین خردم خوب شدم ۳ بنر

قرص ژلوفن سوراخ کن بریز داخل

.......

میخک بزار روش

اب نمک قرقره کن با ابلیمو میخک‌سقط اوره نزاری

از عطاری روغن میخک بخر،یا خود میخک رو اسیاب کن بزار رو دندونت،برا من روغن میخک خییییلی موثر بود

اگر میتونی داخل میخک بزار آروم میشه

سوال های مرتبط

مامان علی🕊️تودلی🩵 مامان علی🕊️تودلی🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری