۵ پاسخ

منم شیر میدم دکتر‌ بهم قرص روجا داد گفت از شب اول قاعدگی شبی ۱ دونه
ولی من هنوز پریود نشدم

اصلا چیز صددرصدی نداریم ما گلم تو رابطه

کان.دوم😁

آیودی

صد درصدی باشه اینه که رابطه نداشته باشی😂

سوال های مرتبط

مامان آوین🎀♥️ مامان آوین🎀♥️ ۳ ماهگی