۴ پاسخ

فقط کاندوم
قرص هم نخوردم تا حالا
خطا هم نداده

قرص هم میتونین خودت مصرف کنی.. تم بری دکتر... وای بهترین روش جلوگیری گیری کاندوم.. ثابت شدس بدون دردسری برا خودت و همسرته

مطمئن‌ترینش کاندومه عزیزم
هرچیزی غیر از این استفاده کنی ریسکه

خودم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان آوین🎀♥️ مامان آوین🎀♥️ ۳ ماهگی