۶ پاسخ

چون مامانش خیلی توقعش بالاس 😂❤️
زیادی زوده
کمتر بچه ای هست از ۶ سینه خیز کنه
تازه بچه شما هنوز ۶ کامل هم نشده
طبیعیه نگران نشو 🌹

بعض مندال هر وان رخسانه گیان

🤣هنو پسر من نرفته سینه خیز

دختر منم نمیره
حتی غلت هم نمیزنه

بچه من که هنوزم نمیره😂

هنوز دیر نیس

سوال های مرتبط