سلام سودا کرم همینه برا سوختگی پا بچه

تصویر
۷ پاسخ

چن گرفتی عزیزم

تقلبیش زیاده اصلش مال ایرلنده فکر کنم پسرمم داره بعد به خط بریل روش نوشته هک شده داره پایینش

این کرم عالیه

بلهدهمینه ولی تقلبیش خیلی زیاده

کسی استفاده کرده خوبه من خیلی پسرم سوخته اسهال داره خیلی بی قراری میکنه

خودشه

بله خودشه

سوال های مرتبط

مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۲ سالگی