از هوش مصنوعی پرسیدم همین کرمه رو بزن
آلفا
ترمیم کننده ثمین
پماد چشم تتراسایکلین حتمااااااا بزن معجزه میکنه
عزیزم نیازی به کرم و اینا نیست... روغن کنجد اصل بگیر بزن هم برای سوختگیش خوبه هم جاش اصلا نمیمونه
آلفا فقط معجزه میکنه
پماد الفا بگیر براش بزن .دختر جاریم اینجوری شد برد دکتر بش الفا داده بود خوب شد
عزیزم الان اینو نزن
آلفا بزن
هروقت زخمش بهتر شد اینو بزن ک لکه نمونه
.
فقط اگر سوختگی روی صورت کودک:
* عمیق باشد،
* تاولهای بزرگ داشته باشد،
* علائم عفونت مثل ترشح چرکی، بوی بد یا افزایش قرمزی پیدا کند،
* یا نزدیک چشم باشد،
حتماً باید توسط پزشک معاینه شود
:
* ✅ کرم میموزا از بین دو گزینهای که پرسیدی، انتخاب مناسبتری است.
* ❌ پماد تتراسایکلین چشمی را فقط در صورتی استفاده کنید که پزشک تجویز کرده باشد؛ برای ترمیم معمول سوختگی توصیه روتین نیست.
چند توصیه مهم:
* اگر زخم هنوز کاملاً بسته نشده، از کندن پوستهها یا ترکاندن تاول خودداری کنید.
* بعد از بسته شدن کامل زخم، محافظت از آفتاب خیلی مهم است، چون پوست جدید راحتتر تیره میشود. برای کودک هم بهتر است بیشتر از سایه و کلاه استفاده شود.
* اگر قرمزی به اطراف گسترش پیدا کرد، ترشح زرد یا بدبو ایجاد شد، تب کرد یا دردش بیشتر شد، حتماً به پزشک مراجعه کنید
عزیزم میشه عکس ناخن هاتو بزاری رنگش خیلی نازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.