منم نصف شب یکی دو ساعت اینجوری بودم، حالت درد پریودی و بی قراری و ضعف بود ولی یکسره بود، اینجوری نبود که بگیره ول کنه😢
اگه درد زایمان باشه بعدش انقباض داری اگه نه که درد کاذبه منم فک میکنم کاذبه
درد زایمانه
اگه انقباض داری و اونم منظمه برو بیمارستان ولی ن اگ کمردرده ولش کن
برو زایشگاه آن اس تی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.