۵ پاسخ

منم نصف شب یکی دو ساعت اینجوری بودم، حالت درد پریودی و بی قراری و ضعف بود ولی یکسره بود، اینجوری نبود که بگیره ول کنه😢

اگه درد زایمان باشه بعدش انقباض داری اگه نه که درد کاذبه منم فک میکنم کاذبه

درد زایمانه

اگه انقباض داری و اونم منظمه برو بیمارستان ولی ن اگ کمردرده ولش کن

برو زایشگاه آن اس تی بده

سوال های مرتبط