مننم ان شالله پسفردا میرم دکتر بهت نامه داده؟
اصلا نترس به امید خدا صبح عمل کنی نی نی رو بغل میکنی فردا هم با همدیگه برمیگردی خونه با دل خوش فقط قهوه و نسکافه با خودت ببر بخور تا زودتر اثر بیحسی از بدنت بره بیرون زیر سرت هم بالش نذار آدامس هم با خودت ببر تا نفخ نکنی شب هم یه غذای مقوی بخور که نفخ نداشته باشه مثل کباب
خوشبحالت دیگه استرس بجه رو نداری حرکت میکنه نمیکنه ان اس تی بگیر سونو بده راحت میشی میاد بغلت
بسلامتی باشه عزیزم منم دوشنبه هفته دیگه ایشالله میرم برا عمل
بسلامتی،اصلا ترس واسترس نداره خوابیدی اونجا دکترم کارخودشو انجام میده توعرض چنددقیق صدای بچه رومیشنوی ومیارن میزارن روصورتت اون لحظه بهترین لحظه ی دنیاست
بچه که بدنیا میاد همه چی یادت میره
ای جانم بسلامتی ایشالله.شوق دیدن بچه ت باید همه چی رو از یادت بره فدات😍🤩.
راستی دقیق برای سزارین طبق ان تی چند هفته میشی؟
از چی میترسی؟ اصلا ترس نداره
اگه استرس اتاق عمل داری بی هوشی رو انتخاب کن پمپ درد هم حتما بگیر
زود نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.