دیگه دلمون میخاد بریم خونه😥

نینی شیر خشک پوشک

تصویر
۱۰ پاسخ

خدا بد نده عزیزم ایشالله خوب میشه

سلام زهرا جان،من نمیدونستم خدا خودش شفا بده😔،اگه تبریز کاری چیزی داشتین من در خدمتم
تشریف بیارید خونه ما در خدمت باشیم😊❤️

خدا سلامتی بده عزیزم

وای خدا بد نده چیشده

ای جان من انشالله سلامتی تو بدست بیاری کامل عزیزم

حمد و صلوات خوندم برا سلامتیش❤️

خدا شفا بده. عزیز دلم فرشته کچولو
جگرم آتیش میگیره واسه این بچها

واییی عزیزم چیشده

عزیزم انشاالله هرچه زودتر حالش بهتر بشه برید خونه، من وقتی یه بچه اینجوری ببینم اعصابم خیلی خورد میشه بچهها خیلی گناه دارن 🥺

عزیزم چیشدع

سوال های مرتبط