۱۰ پاسخ

تا سه تا کلمه اینجوری میگه مامان بیا بیشین

دختر من فقط اینا رو میگه😢:
ماما بابا دایی ببعی گاهی هم نینی میگه

پسر من فقط کلمه میگه درحد ده بیستا کلمه تاخیر تکاملیه

دختر من
همه چی میگه
مثلا گوشیو برمیداره میگه: الو سلام خوبی منی‌زرد(بستنی زرد) ماگاگا ( بادکنک) پاستیل ، زود باشه
لیست خرید میده😂
شعر میخونه گل گل گل گل از همه رنگ بقیشو نمیتونه بگه
یا تاب تاب تاب بازی بقیشو نمیتونه بخونه
یا ستاره ای ستاره که ادامش میگه بابامو تو ندیدی دیدمش از اونجا رفت تا همین جا میخونه
دوستت دارم و عاشقتم میگه
اسم هممونو بلده یکبار بشنوه یاد میگیره فلانی اسمش چیه .
خلاصه از لحظه ای ک بیدار میشه تا موقعی ک میخوابه فقط حرف میزنه😩

پسرمن ۲ ماهه داره تکرار میکنه. الان تقریبا تمام کلمات تکرار میکنه و اسم خیلی چیزارو بلده. قبلا نمیگفت اما من براش میگفتم. الان بلده همه رو. جمله در حد مامان بیا هوا سرده بلده نه بیشتر

مامان ، بابا ،هادی ، مائده ،نه ، بله، صدای 8تا حیوون ،شمردن یک تا ده ،یس ، نو،
الو ،سلام،یاالله،یا علی ،چیکار می‌کنی ،بیا بگیر ،در ده ،توپ ، آب بازی ،گورجه ،بده،بدو ،چه خوشگله ،چه قشنگه،کجایی، مرسی ، بابا جون ،مامان جون ، نی نی ،به به ،رفت،تاب تاب عباسی
،داداش،ابجی ،نیست ،کوش
خیلی دیگه هم میگه والا دقیق یادم نیست
چون تو حرف زدن همکاری اصلا نمیکنه

بنظرم مقایسه نباید کرد هر بچه ای یه جوره.

پسر من کاملا حرف میزنه.

دختر من دو کلمه ای میگه هنوز خیلیم جمله نمیگه جمله های ساده ولی کلمه خیلی بلده

پسرمنم تا ۳ کلمه میگه

سوال های مرتبط