۲ پاسخ

ی ویروس هس دخترمن منم گرفت اولش فقط تب هس بعد حالت تهوع واستفراغ بعد هم اسهال

ببرش دندون تب نداره ...پسرمن یکسالگی اینجور شد فهمیدم عفونت خون داره امپول داد خوب شد شاید عفونت ادرار داره بچت

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۵ ماهگی