۵ پاسخ

آررررره

کلا چیزای شیرین چه طبیعی چه فرآورده تو اسهال نباید خورد..باعث بدترشدنش میشه

آره هر چیز که قند خیلی زیادی داره

اره چون شیرینه

دختر من هفته پیش اسهال بود دکترش گف آجیل و شیرینی نده منظورش از شیرینی عسل و شیره بود چون گف دیر هضمه

سوال های مرتبط