۴ پاسخ

نه بابا کلا همش الکیه
یعنی شانسیه
حالا مثلا بگه دختره میگیم ۵۰ درصد درسته
دیگه خوب بچه یا دختره یا پسر
یا شانسی میشه میگن وای چه روش درستی بود الکی تاییدش میکنن
یا نمیشه میگن شانس ما نشد
کلا چیز الکیه
بخدا ادم میره سلفری و ازمایشای ژنتیک خیلی مطمعن میده ولی بهت میگن ما نمیتونیم صد در صد بگیم این نود درصد احتمالش هست مثلا پسر باشه
چجوری با یچی مثل کلم و سرکه و جوش شیرین انجام میدید
خوب بعد ادم دل میبنده به جنسیت یهو میفهمه اشتباه شده

فقط سونو

من می‌خوام الان امتحان کنم شما هم امتحان کن ببینیم چه میشه

جوش شیرین انجام دادم جواب نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد