بله عزیزم همسرم استفاده کرد خبلی حوب بود
سلام عزیزم بله بذار کامل برات توضیح بدم، ما خرداد سال پیش ینی۱۴۰۴,رفتیم دکتر اون همسرم و نوشت آزمایش گفت اسپرمش بشدت ضعیف قرص فرتیل اید نوشت گفت سه ماه بخور بعد بیا ای وی اف ، منم از حس منفی داشتم بهش به همسرم گفتم ای وی اف ولکن خدا بخاد میده اما همسرم از خرداد تا چند ماه پیش که آذر ماه بود هی خرید و خورد، دکترم و عوض کردم اون دوباره همسرم و نوشت آزمایش دید کاملا اسپرمش متحرک و عالیع چون اون فرتیل اید و میخورد الآنم میخوره
اگه پیش اورولوژیست بردی همسرت و هرردارویی دادهذاستفاده کنه سر موقع فست و فود و نوشابه و شیرینی حذف کن جواب میگیری فقط اسپرم بعد ۲/۵ماه بره ازمایش بده اون موقع جوابش درسته
سلام به خوب بوده چندماه باید خورده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.