۴ پاسخ

بله عزیزم همسرم استفاده کرد خبلی حوب بود

سلام عزیزم بله بذار کامل برات توضیح بدم، ما خرداد سال پیش ینی۱۴۰۴,رفتیم دکتر اون همسرم و نوشت آزمایش گفت اسپرمش بشدت ضعیف قرص فرتیل اید نوشت گفت سه ماه بخور بعد بیا ای وی اف ، منم از حس منفی داشتم بهش به همسرم گفتم ای وی اف ولکن خدا بخاد میده اما همسرم از خرداد تا چند ماه پیش که آذر ماه بود هی خرید و خورد، دکترم و عوض کردم اون دوباره همسرم و نوشت آزمایش دید کاملا اسپرمش متحرک و عالیع چون اون فرتیل اید و میخورد الآنم میخوره

اگه پیش اورولوژیست بردی همسرت و هرردارویی دادهذاستفاده کنه سر موقع فست و فود و نوشابه و شیرینی حذف کن جواب میگیری فقط اسپرم بعد ۲/۵ماه بره ازمایش بده اون موقع جوابش درسته

سلام به خوب بوده چندماه باید خورده بشه

سوال های مرتبط