۵ پاسخ

من قطره روزای اول خوردم خوب بود دیگه چون دخترم زردی داشت نخوردم ولی خوب بود البته هرچی مکیدن بیشتر شیر بیشتر
قرص کلسیم هم دکترم گفته چون شیر خودت میدی حتما بخور

فقط قرص شیرافزا خیلی خوبه

قطره واسه من جواب داد

هر دو رو من میخوردم

گالاکتومید

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی