۶ پاسخ

پایین اونجایی ک اندازه بچه رو زده نوشته ایا بچت دنیا اومده اونجا اره بزن

عزیزم دکترتون کی بودن!؟
کدوم بیمارستان رفتید!؟
راضی بودید؟از هزینه هاشم میگید

ممنون مامانا 🌹💖

سزارین بودی؟

قسمت خانه زیر اونجا که عکس جنین و هفته به هفته میزاره نوشته آیا کودک بدنیا اومده

برو قسمت پروفایل از 3 گزینه یکی انتخاب کن قصد بارداری فرزند دارم بارداری بعد تاریخ زایمان بزن

سوال های مرتبط