۵ پاسخ

رفلاکس پنهان داره؟
یه مدت خوبه دوباره موقع دندون میاد سراغش دارو میدم تا بهتر بشه
نمی‌دونم واقعا کی قراره خوب بشه
لعنت به رفلاکس پنهان واقعا عذابه

علائمش چیه عزیزم؟

دختر منم داره دارو میخوره

دختر من نه ماهگی تموم شد تا نه ماه دارو دادم رفلاکس پنهان داشت اصلا شیر نمیتونست بخوره دکتر گفت نه ماهگی داروهاش و کم کم قطع کن دیگه خداروشکر تموم شد

یعنی تا الان تموم نشده

سوال های مرتبط