۴ پاسخ

تا 13یا14ماهگی وقت داره

نگران نشو دختر منم تازه حالا دندون در آورد(یک سال یک ماه) ولی یک تب کرد که دمار از روزگارش درشد

گروه زدیم روبیکا برا تجربیات همدیگ بیاین
K403selin

دکتر بردی؟ دکتر ب من گف اگه تا ده ماه درنیاورد باید بهش ویتامین دی بدی

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی