۷ پاسخ

عزیزم توفامیل داریم‌تا۳سالگی دندون نداشت بردن دکترگفته اشکالی نداره ماه پیش بچه رو دیدم تمااام دندوناش ازجمله آسیابهاش دراومده بودن نیشاش مونده ک طفلی قرمزقرمزبودن پس نگران نباش طبیعیه دندون درمیاداول وآخر

شاید مال کلسیم بدنشون باشه که کمه

بچه منم دندون درنیاورده
قشنگ دیده میشه دوتا ولی درنمیاد
تا ۱۳ یا ۱۴ ماهگی صبر میکنم درنیومد میبرم دکتر

رفیق من دخترش ۱۴ ماهگی اولین دندونشو دراورد بدون هیچ دارویی

عزیزم دختررفیق من تازه بعدتولد یکسالگیش دندون دراورد هیچ‌داروییم نداد دکترم ک برد گفت خودش‌درمیاره‌صبورباش

دختر منم هنوز دندون در نیاورده چی کار کنم کلی هم مکمل دکتر داده مرتب بهش میدم انگار نه انگار

باید ببریش دکتر
من بردم دکتر ۳ تا آمپول زدم و کلی شربت دادم تا بلاخره یازده ماهگی در آورد
هنوزم بالاش در نیومده باز باید ببرم آمپول بزنم

سوال های مرتبط