۶ پاسخ

اصلا خود بهداشت نمیزنه اگه بچه مریض باشه

خطرناکه بزار قشنگ خوب بشه بعد برو بزن

خطر داره عزیزم اگر تب کنه نمیزنن

وای نزنیا ک بچت چپه میشه من زدم انقدر حال بچم بدشد بمیرم براش

خو دبهداشت نمیزنه بعداز خوب شدنش باید بزنی

چون بچه ممکنه تب کنه برای این خطرناکه

سوال های مرتبط