اصلا خود بهداشت نمیزنه اگه بچه مریض باشه
خطرناکه بزار قشنگ خوب بشه بعد برو بزن
خطر داره عزیزم اگر تب کنه نمیزنن
وای نزنیا ک بچت چپه میشه من زدم انقدر حال بچم بدشد بمیرم براش
خو دبهداشت نمیزنه بعداز خوب شدنش باید بزنی
چون بچه ممکنه تب کنه برای این خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.