۳ پاسخ

تا یکساعت بعد غدا بخاطر اینکه رفلاکس نشه بهتر شیر تخورن
ولی حجم شیر نباید در کل کم بسه

من شیر میدم ، ی رب بعد غذا میدم‌ ، بعدش دوباره شیر میخوره🤣

من هر وقت شیر بخواد میدم چون تا یک سالگی غذای اصلی بچه شیره

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی