ن اب جوشیده سرد
آب تصفیه جوشیده ی سرد شده 😂
اب تصفیه میخوریم ما کلا برا پسرمم همین از اب تصفیه میجوشونم میدم
من شنیدم آب تصفیه خوب نیست
آبی خوبه که جوشیده باشه اونم نه زیاد در حد دو یا سه دقیقه بجوشه
هرچی باشه باید جوشیده باشه
هرچی باشه باید جوشیده باشه
آب جوشیده سرد شده میدم
آب تصفیه جوشیده شده
توی روبیکا پیام بده لینک گروه دورهمی مامانا رو میفرستم برات
Zarii79_0
ن دکتر گفت آب لوله بده
نه اب جوشیده سرد شده میدم
نه متاسفانه اب تضفیه نداربم اب شهری میجوشونم میدم
اره میدم
بلهههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.