آب خیلی خوبه اگر به مقدار باشه.نمیذاره یبوست شن
بعد هر بار غذا خوردن و صبحانه و عصرونه میخوره.شبا هم که از خواب پا میشه نق میزنه تشنشه آب میدم بهش
مگ میشه آب داد
آب جوشیده خنک شده میدی عزیزم؟میشه از ۶ ماهگی به بعد؟
دایان اصلا دوس نداره نهایت ۳ـ۴ قاشق ب زور میدم بهش
۱۰۰.۱۱۰ سی سی
من ۳۰ تا ۴۰ تا
بیشتر نمیخوره
90 تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.