مامانا باردارم چیکار کنم
من که از دوماهگی به دخترم آب دادم ولی الان دیگه دوسه ماهه نمیشمارم چندتا چون دخترم آب زیاد میخوره تقریباً روزی یه لیوان
روزی نصف الی یک لیوان
هوا گرمه تعریقشون زیاده
یجاهم دیدم توی این سن بدنشون به نصف الی یک لیوان اب نیاز داره
من نمیشمرم اما حتما ۳ بار در روز بهش با شیشه اب میدم
روی هم فکر کنم روزی ۶۰ سی سی میشه
شب قبل از خواب هم حتما آب میدم
روزی دوبار بعد غذا بهش ۳۰سی سی میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.