۵ پاسخ

مامانا باردارم چیکار کنم

تصویر

من که از دوماهگی به دخترم آب دادم ولی الان دیگه دوسه ماهه نمیشمارم چندتا چون دخترم آب زیاد میخوره تقریباً روزی یه لیوان

روزی نصف الی یک لیوان
هوا گرمه تعریقشون زیاده
یجاهم دیدم توی این سن بدنشون به نصف الی یک لیوان اب نیاز داره

من نمیشمرم اما حتما ۳ بار در روز بهش با شیشه اب میدم
روی هم فکر کنم روزی ۶۰ سی سی میشه
شب قبل از خواب هم حتما آب میدم

روزی دوبار بعد غذا بهش ۳۰سی سی میدم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی