۸ پاسخ

با شیشه میدم

با شیشه لیوان میخوره کم ۳۰ تا میخوره

یکی از قل های من کاسه،لیوان ،شیشه شیر هرچی گیرش بیاد باهاش اوکیه فقط اب بخوره😂 صبح تا شب فقط اب عاشق ابه

با قطره چکان میدم فعلا
با لیوان و شیشه شیر امتحان کردم نمیخوره

من با لیوان کوچولو میدم

اره خیلی دوسداره

ی شیشه شیر دیگه داره تو اون میدم

انواع فال و دعا به صورت کاملا تخصصی

سوال های مرتبط

مامان یونا مامان یونا ۱۰ ماهگی