با شیشه میدم
با شیشه لیوان میخوره کم ۳۰ تا میخوره
یکی از قل های من کاسه،لیوان ،شیشه شیر هرچی گیرش بیاد باهاش اوکیه فقط اب بخوره😂 صبح تا شب فقط اب عاشق ابه
با قطره چکان میدم فعلا
با لیوان و شیشه شیر امتحان کردم نمیخوره
من با لیوان کوچولو میدم
اره خیلی دوسداره
ی شیشه شیر دیگه داره تو اون میدم
انواع فال و دعا به صورت کاملا تخصصی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.