۳۴ به بعد
۳۶هفته
برای من دکتر گفت دو هفته آخر بیا معاینه که بچه اومده باشه تو لگن
اینکه فکر کنم خودتون اگه قصده طبیعی داشته باشین دکترتون ۳۵ هفته معاینه میکنه اگه لگن سایزش مناسب باشه که اوکیه وگرنه میگه سزارین اگرم کلا قصدتون سزارینه که معاینه نمیکنه اصلا
دکتر من گفت ماه اخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.