۵ پاسخ

۳۴ به بعد

۳۶هفته

برای من دکتر گفت دو هفته آخر بیا معاینه که بچه اومده باشه تو لگن

اینکه فکر کنم خودتون اگه قصده طبیعی داشته باشین دکترتون ۳۵ هفته معاینه میکنه اگه لگن سایزش مناسب باشه که اوکیه وگرنه میگه سزارین اگرم کلا قصدتون سزارینه که معاینه نمیکنه اصلا

دکتر من گفت ماه اخر

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری